عنوان خبر :  پیام قدردانی دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان از عملیات غرور آفرین پهبادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی و تحقق وعده صادق


دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان طی پیامی از عملیات غرور آفرین موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: در دورانی که جهان استکبار و نظام سلطه با قلدری و اقدامات وحشیانه و بدون پایبندی به قوانین حقوق بشری و معاهدات بین‌المللی، فلسطین مظلوم و مقتدر را مورد آماج حملات قرار داده‌اند و با کشتار غیر نظامیان و حمله به بیمارستان‌ها، منازل مسکونی و ... مرزهای وحشی‌گری را جابه‌جا نموده‌اند، حمله به کنسولگری ایران در دمشق و به شهادت رساندن مستشاران نظامی و دیپلمات‌های ایرانی، خون ملت غیور ایران را به جوش آورد و واژه «انتقام» به یک مطالبه ملی تبدیل و نور امید را در دل آزادی‌خواهان جهان روشن کرد.

در شب گذشته و در عملیات «وعده صادق» هر موشک و پهپاد ارسالی به سرزمین فلسطین اشغالی توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، مشتی از کینه و نفرت مسلمانانی بود که قدرت پوشالی این رژیم کودک‌کش و جعلی را در هم می‌شکست و بار دیگر وعده خداوند که همان پیروزی جبهه حق بر باطل است را تحقق بخشید.

ما جامعه دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان ضمن قدردانی از نیروی‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، علی‌الخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بواسطه اقدام سرافرازانه و مقتدرانه در حمله به رژیم صهیونیستی، اقتدار، صلابت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و ... را از خداوند متعال مسألت نموده و بر عهد و پیمانی که با ولی امر مسلمین جهان و رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی ایران، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی) در پایداری و دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی بسته‌ایم، وفادار خواهیم ماند و تاکید می‌کنیم که فرزندان دلیر ایران اسلامی هیچ‌گاه از حقوق مسلم خود کوتاه نیامده و نخواهند آمد و قطعا در صورت تکرار اشتباهات، دشمنان، سیلی محکم‌تری را دریافت خواهند کرد.

 تاریخ ارسال خبر :   26 فروردین 1403 - 15:55    |     تعداد بازدید :   81
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17545
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
نظر شما

حاصل عبارت  19 + 5 :